Novinky
Využívání služeb České pošty

Vážení zákazníci   z důvodu opakujících se problémů na straně České pošty, jsem dočasně pozastavil odesílání zásilek přes tuto instituci. (otázkou je, zda ji někdy obnovím)   Stále lze využívat Zásilkovnu.   V ČR máme i...

více
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA. Zjistit více.
Informace získané prostřednictvím Google reCAPTCHA podléhají Pravidlům ochrany osobních údajů a Smluvním podmínkám společnosti Google a používají se všeobecné bezpečnostní účely (nepoužívají se na přizpůsobenou reklamu společnosti Google)

Souprava zapalování Z - 10

Úvod Návody k montážiSouprava zapalování Z - 10

 Souprava zapalování Z - 10

 

Souprava zapalování SZ 10 je určena jako náhrada původního zapalovacího,světelnéhoa dobíjecího systému.Pokud nemáte odborné znalosti,svěřte montáž odbornému servisu.


Demontáž původního systému:

Odpojte akumulátor,demontujte pravé víko motoru,rotor a stator zapalování,indukční cívku a ostatní součástky původního nabíjecího a zapalovacího systému.Pokud máte motocykl s 6 voltovou instalací,je nutno vyměnit i spotřebiče a akumulátor za 12 voltové.


Montáž nové soupravy:


  1. Na místo původního statoru namontujte stator A70S-3 tak,že kabeláž protáhněte původním otvorem v bloku motoru směrem ke schránce se spínací skříňkou.Stator připevníme původními úchyty a zlehka přitáhneme tak,aby s nim šlo pootočit.Na nosiči statoru je vlevo nahoře ryska,která se musípři správně namontovaném statoru překrývat s původní ryskou pro seřízení zapalování na bloku motoru.
  2. Nasadíme rotor A70R-3-C na klikový hřídel(správná drážka je označena "simson OK") a dotáhneme ho maticí předepsaným momentem.
  3. Seřízení předstihu provedeme tak,že píst nastavíme 1,4-1,8 mm před horní úvratí(viz.návod k obsluze pro daný typ motocyklu).Rotor přidržíme rukou v dané poloze a posuneme statorem tak,aby se překrývala drážka na rotoru s drážkou na statoru. V této poloze dotáhneme šrouby aretace statoru a předstih je nastaven.
  4. Namontujeme cívku Z 71 na místo původní indukční cívky,nebo na d baterii do levé schránky.Vždy dbáme na to,aby byl držák cívky řádně ukostřen.
  5. Namontujeme regulátor R54 do levé schránky.Hnědý vodič od regulátoru připojíme pod šroub držící regulátor a druhý kontakt na společnou kostru ve schránce.
  6. Kabeláží,která je součástí soupravy propojíme stator,cívku a regulátor.Kabeláž vedeme tak,aby nemohlo při provozu dojít k jejímu mechanickému poškození.
  7. Připojíme kabeláž ke spínací skříňce takto:

                a/ modrý vodič na kontakt č.2

                b/ červený vodič očkem na plus pól baterie a konektorem na kontakt č.30.

                c/ žlutý vodič na č.59

 

          8. Překontrolujeme ukostření veškerých namontovaných komponentů.

Copyright 2015 - 2021 © makarmoto