Novinky
Využívání služeb České pošty

Vážení zákazníci   z důvodu opakujících se problémů na straně České pošty, jsem dočasně pozastavil odesílání zásilek přes tuto instituci. (otázkou je, zda ji někdy obnovím)   Stále lze využívat Zásilkovnu.   V ČR máme i...

více
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA. Zjistit více.
Informace získané prostřednictvím Google reCAPTCHA podléhají Pravidlům ochrany osobních údajů a Smluvním podmínkám společnosti Google a používají se všeobecné bezpečnostní účely (nepoužívají se na přizpůsobenou reklamu společnosti Google)

Souprava zapalování Z - 11

Úvod Návody k montážiSouprava zapalování Z - 11

Souprava zapalování Z - 11


Toto zapalování je vyrobeno pro motory mopedů STADION a JAWETA


  1. Demontujte kompletně staré zapalování.
  2. Kabeláž statoru A93S-1 protáhněte oválným otvorem ocelového nosiče statoru.
  3. Nasadíme na očištěný čep klikovky nový rotor A93-1/0309.Pro montáž použijeme původní klínek i upevňovací matici rotoru a dotáhneme. 
  4. Nosič statoru přišroubujte pomocí dvou zápustných šroubů M4x15 tak aby kabel statoru procházel původní gumovou průchodkou v karteru. Zkontrolujeme kabeláž,jestli je volně průchodná a nosič dotáhneme.
  5. Stator připevníme pomocí dvou šroubů M5x30 k nosiči statoru a otočíme statorem do maximální polohy doleva a šrouby dotáhneme.
  6. Pokud se červená ryska na rotoru a ryska s šipkou otáčení doleva na statoru kryjí (píst v horní úvrati) je zapalování správně namontováno.
  7. Zapalovací cívku Z55-1  namontujeme na vhodné místo tak,aby na ni nesálalo teplo z motoru a byla chlazena.
  8. ropojíme červeno černý drát vedoucí ze statoru s červeno černým drátem na cívce a žluto zelený drát s očkem propojíme s držákem cívky Z55-1 (ukostření cívky)
  9. Bílo černý drát vedoucí z cívky Z 55-1 slouží k vypínání motoru pomocí zkratovače,nebo se nezapojí a používá se původní dekompresor.
  10. Dva žluté dráty slouží k osvětlení jeden přední světlo,druhý zadní světlo,nebo oba dva propojit a zapojit na přepínač světel. Pokud světelný okruh nebudete používat,tak doporučujeme žluté dráty ukostřit.
  11. Tím je celá montáž ukončena,tak že ještě jednou překontrolujte dotažení šroubových spojů,pořádně si zapalování prohlédněte,protože po namontování víka brzy zapomenete jak vypadá.


Copyright 2015 - 2021 © makarmoto