Novinky
Využívání služeb České pošty

Vážení zákazníci   z důvodu opakujících se problémů na straně České pošty, jsem dočasně pozastavil odesílání zásilek přes tuto instituci. (otázkou je, zda ji někdy obnovím)   Stále lze využívat Zásilkovnu.   V ČR máme i...

více
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA. Zjistit více.
Informace získané prostřednictvím Google reCAPTCHA podléhají Pravidlům ochrany osobních údajů a Smluvním podmínkám společnosti Google a používají se všeobecné bezpečnostní účely (nepoužívají se na přizpůsobenou reklamu společnosti Google)

Souprava zapalování Z - 13

Úvod Návody k montážiSouprava zapalování Z - 13

Souprava zapalování Z -13


Toto zapalování se používá na motocykly CZ 125B,125T,125C, 125 -351 a 150-352.Rozdíl je pouze v použitém  rotoru. Rotor A70R-42 ( motor 125B a T) a rotor A70r-43 ( motor 125 C ,150C,125-351 a 150-352.

 

  1. Doporučujeme montovat rotor na nový,nepoškozený kužel klikové hřídele.Při montáži na opotřebený nebo jinak poškozený kužel může dojít k přestřižení klínku a poškození rotoru !!!!
  2. Před montáží vnitřní i vnější kužel řádně odmastěte. Lepší usazení rotoru lze dosáhnout zabroušením dosedacích ploch pomocí lapovací pasty.
  3. Namontujte stator A70S – 42 , protáhněte kabeláž karterem a lehce dotáhněte držák statoru ve středové poloze oválných děr pomocí šroubů M5.
  4. Namontujeme rotor,zlehka dotáhneme a pomocí startovací páky protočíme motorem bez svíčky a zjistíme,zda se rotor nedotýká statoru.
  5. Indukční cívku připevníme k rámu spolu s kabelem hnědé barvy vedoucím ve svazku od statoru.tak,aby byla dostatečně chlazena při provozu motocyklu.(Nedoporučujeme umístňovat cívku do schránek.)Modro bílý kabel vedoucí od cívky slouží ke zhášení motoru pomocí stop spínače.(U motorů s dekompresorem se nezapojuje.)Na červený a bílý kabel od statoru  namontujeme plastovou svorkovnici tak,aby došlo k propojení červeného a bílého kabelu od indukční cívky. Při přehození kabelů dojde ke zničení cívky !!!!!!!!!!!
  6. Regulátor R 30-1 připevníme k motocyklu a zapojíme dva černé vodiče ze svazku vedoucího od statoru k černým vodičům na regulátoru. Bílý vodič z regulátoru zapojíme na – pól baterie a červený na + pól baterie.Pokud nechceme používat na motocyklu akumulátor je nutné zapojit – pól regulátoru na kostru motocyklu a +pól regulátoru ke světelnému okruhu tak,aby při zapnutí světel byl odběr minimálně 50 W. (tzn. 45W hlavní světlomet a 10W zadní světlo.) Při provozu bez akumulátoru může docházet při nízkých otáčkách motoru k blikání žárovek. Elektrická houkačka bez akumulátoru fungovat nebude.
  7. Otočíme rotorem tak,aby píst byl 4,5mm před horní úvrati a zkontrolujeme,zda se  ryska na rotoru a statoru překrývají.Sundáme rotor a případnou nesrovnalost upravíme otočením statoru.
  8. Dotáhneme šrouby  zajišťující stator,nasadíme rotor,dotáhneme matici rotoru předepsaným momentem a máme nastavený základní předstih 4,5mm před horní úvratí.
  9. Před nastartováním ještě prošlápneme motor bez svíčky a zkontrolujeme, zda rotor nehází a nebo neškrtá o kabeláž, pokud je vše v pořádku,nasadíme svíčku zapojíme vysokonapěťový kabel, nasadíme pravé víko motoru  a tím je montáž hotova.


Copyright 2015 - 2021 © makarmoto