Novinky
Využívání služeb České pošty

Vážení zákazníci   z důvodu opakujících se problémů na straně České pošty, jsem dočasně pozastavil odesílání zásilek přes tuto instituci. (otázkou je, zda ji někdy obnovím)   Stále lze využívat Zásilkovnu.   V ČR máme i...

více
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA. Zjistit více.
Informace získané prostřednictvím Google reCAPTCHA podléhají Pravidlům ochrany osobních údajů a Smluvním podmínkám společnosti Google a používají se všeobecné bezpečnostní účely (nepoužívají se na přizpůsobenou reklamu společnosti Google)

Souprava zapalování Z - 18

Úvod Návody k montážiSouprava zapalování Z - 18

 Souprava zapalování Z - 18

 

Tato souprava je určená jako náhrada původního dynama pro motocykly JAWA 500 OHC typ 01 a 02.

 

 

  1. Demontujeme původní dynamo z motocyklu a sundáme z něj ozubené kolo pohonu
    dynama. Ozubené kolo namontujeme na převodku soupravy a zajistíme maticí .POZOR ! převodka je dodávána bez olejové náplně !
  2. Na čelní straně převodky odšroubujeme nalévací a kontrolní šroub oleje a nalejeme převodový olej SAE 80W-90 cca 0,1 litru, hladinu oleje kontrolujeme ve vodorovné poloze převodky (tak jak je umístněna na motocyklu) a přebytečný olej necháme vytéct.
  3. Takto připravenou převodku nasadíme na motor a lehce dotáhneme přídržným šroubem M6x40. Přiklopíme k převodce přídržné pásy a změříme o kolik je nutno tyto pásy posunout tak aby bylo možno převodku připevnit. Po odměření převodku demontujeme z motoru a současně demontujeme připevňovací pásy vyklepnutím válcových kolíků 6x45.
  4. Upravíme  spodní část přidržovacích pásů tak aby se posunuly o potřebnou vzdálenost doprava ve směru jízdy. Po provedené úpravě pásy namontujeme zpět na motor.
  5. Připevníme převodku na motor  a zkontrolujeme zda ozubené kolo pohonu 
    dynama a kolo na převodce do sebe správně zapadají.
  6. Otočíme motorem tak,aby byly písty v horní úvrati a v této poloze nastavíme rysku na rotoru zapalování tak,aby se kryla s ryskou na statoru zapalování.Zajistíme rotor pomocí přiloženého přidržovače a dotáhneme matici rotoru.Tímto je nastaven základní předstih.

    Rotor je na hřídeli osazen pomocí kuželu,tak že další seřízení,případně demontáž je nutno provádět pomocí přidržovače a stahováku které jsou součástí soupravy !!!!!!!

    Jinak hrozí nevratné poškození rotoru !!!
  7. Zapalovací cívku PX 204 připevníme pod nádrž na původní držák a rovněž 
    připojíme kab
  8. Zapalovací cívku PX 204 připevníme pod nádrž na původní držák a rovněž 

    připojíme kabeláž dle schematu.

  9. Vypínání motoru zapojte pomocí rozpínacího relé viz schéma.
  10. Souprava má  12V 100 W ,tak že je nutno vyměnit žárovky a klakson za 12V.
  11. Jako náhradu akumulátoru lze použít kondenzátor AEV 0403
  12. První doporučená výměna oleje v převodce je 500-700 km

 

 

Zapojení rozpínacího relé: Na svorku č.30 připojit kostru a propojit se svorkou č.85.

Na svorku č.86 připojit (+) pól ze svorky  na spínací skříňce a na svorku č.87a zapojit

modrobílý vodič z řídící jednotky RJ28-2.

 

POZN: Pro montáž svépomocí je nutno mít základní technické znalosti a dovednosti.

Pokud si nejste jisti,svěřte montáž odbornému servisu.   


http://youtu.be/5jIqOVSc_tw

Copyright 2015 - 2021 © makarmoto