Vážení zákazníci z důvodu opakujících se problémů na straně České pošty, jsem dočasně pozastavil odesílání zásilek přes tuto instituci. (otázkou je, zda ji někdy obnovím) Stále lze využívat Zásilkovnu. V ČR máme i...
víceSouprava zapalování Z - 18
Souprava zapalování Z - 18
Tato souprava je určená jako náhrada původního dynama pro motocykly JAWA 500 OHC typ 01 a 02.
- Demontujeme původní dynamo z motocyklu a sundáme z něj ozubené kolo pohonu
dynama. Ozubené kolo namontujeme na převodku soupravy a zajistíme maticí .POZOR ! převodka je dodávána bez olejové náplně ! - Na čelní straně převodky odšroubujeme nalévací a kontrolní šroub oleje a nalejeme převodový olej SAE 80W-90 cca 0,1 litru, hladinu oleje kontrolujeme ve vodorovné poloze převodky (tak jak je umístněna na motocyklu) a přebytečný olej necháme vytéct.
- Takto připravenou převodku nasadíme na motor a lehce dotáhneme přídržným šroubem M6x40. Přiklopíme k převodce přídržné pásy a změříme o kolik je nutno tyto pásy posunout tak aby bylo možno převodku připevnit. Po odměření převodku demontujeme z motoru a současně demontujeme připevňovací pásy vyklepnutím válcových kolíků 6x45.
- Upravíme spodní část přidržovacích pásů tak aby se posunuly o potřebnou vzdálenost doprava ve směru jízdy. Po provedené úpravě pásy namontujeme zpět na motor.
- Připevníme převodku na motor a zkontrolujeme zda ozubené kolo pohonu
dynama a kolo na převodce do sebe správně zapadají. - Otočíme motorem tak,aby byly písty v horní úvrati a v této poloze nastavíme rysku na rotoru zapalování tak,aby se kryla s ryskou na statoru zapalování.Zajistíme rotor pomocí přiloženého přidržovače a dotáhneme matici rotoru.Tímto je nastaven základní předstih.
Rotor je na hřídeli osazen pomocí kuželu,tak že další seřízení,případně demontáž je nutno provádět pomocí přidržovače a stahováku které jsou součástí soupravy !!!!!!!
Jinak hrozí nevratné poškození rotoru !!! - Zapalovací cívku PX 204 připevníme pod nádrž na původní držák a rovněž
připojíme kab - Zapalovací cívku PX 204 připevníme pod nádrž na původní držák a rovněž
připojíme kabeláž dle schematu.
- Vypínání motoru zapojte pomocí rozpínacího relé viz schéma.
- Souprava má 12V 100 W ,tak že je nutno vyměnit žárovky a klakson za 12V.
- Jako náhradu akumulátoru lze použít kondenzátor AEV 0403
- První doporučená výměna oleje v převodce je 500-700 km
Zapojení rozpínacího relé: Na svorku č.30 připojit kostru a propojit se svorkou č.85.
Na svorku č.86 připojit (+) pól ze svorky na spínací skříňce a na svorku č.87a zapojit
modrobílý vodič z řídící jednotky RJ28-2.
POZN: Pro montáž svépomocí je nutno mít základní technické znalosti a dovednosti.
Pokud si nejste jisti,svěřte montáž odbornému servisu.
http://youtu.be/5jIqOVSc_tw